loading...

وبلاگ سایت پیام سرا

بازدید : 37
چهارشنبه 16 شهريور 1401 زمان : 9:56

کانفیگ فوق بر اساس نیازمندی شما قابل تغییر و سفارشی سازی می باشد . برای اطلاعات بیشتر با فروش سرور اچ پی در ارتباط باشید.

مشخصات فنی سرور دست دوم g9 DL380 8SFF

مشخصات فنی سرور دست دوم g9 مدل DL380 8SFF

برای بررسی مشخصات فنی سرور استوک dl380 G9 بهتر است آن را از جهت های مختلفی مورد نقد و بررسی قرار دهیم. در تصویر بالا سه Cage مجزا می بیینید. که نام دیگر آن ها باکس است. هر یک از باکس ها کاربردی مجزا دارند. حالا می خواهیم از باکس اول شروع کنیم که تا حدی با این دستگاه آشنا شویم.

بازدید : 51
10 شهريور 1401 زمان : 13:23

همانطور که می‌دانید سرور یک دستگاه همیشه روشن است، از این رو نیاز به قطعه‌ای دارد تا بتواند 24 ساعت قدرت موردنیاز برای سرور را فراهم کند. پاور سرور اچ پی دستگاهی است که این قدرت را تامین می‌کند. پاور سرور (منبع تغذیه)، نیرو را از منبع انرژی گرفته و به ولتاژ صحیح تغییر می‌دهد. بین پاور سرور و پاور کامپیوتر تفاوت‌های عمده‌ای وجود دارد. برای مثال پاور سرور از استقامت بالایی برخوردار است و برای استفاده طولانی مدت مناسب است. یکی دیگر از قابلیت‌هایی که پاور سرور دارد، Hot Plug بودن است. به این معنا که شما می‌توانید بدون خاموش کردن سرور اقدام به نصب و جایگزینی پاور سرور کنید. در این مطلب قصد داریم تا 3 مدل از پرفروش‌ترین مدل‌های پاور سرور HP را به شما معرفی کنیم.

بازدید : 270
شنبه 23 بهمن 1400 زمان : 21:21

چیلر و هواساز را می توان از رایج ترین تجهیزات صنعتی تهویه مطبوع بشمار آورد. وجود جریان هوای سالم و عاری از هرگونه آلودگی که دارای دما و رطوبت مناسبی باشد، بر روی شرایط فیزیکی و روانی ساکنین بسیار اثرگذار خواهد بود. به دلیل اینکه تامین چنین شرایطی امری تخصصی است، در این گزارش با استفاده از اسناد فنی دستگاه ها و راهنمایی اطلاعات به دست آمده از شرکت مهندسی تهویه نگار سعی می کنیم نکات مربوط به تهویه مناسب ساختمان های مسکونی بر اساس استاندارد ها را به طور کامل بررسی نماییم.

البته سیستم های متنوع دیگری مانند روفتاپ پکیج، سیستم وی آر اف، اسپلیت و داکت اسپلیت هم به عنوان دستگاه های مدرن تهویه در بازار وجود دارند اما در این مقاله تمرکز ما بیشتر بر روی چیلر و هواسازها بوده و کاربرد آن ها را توضیح خواهیم داد.

بازدید : 201
چهارشنبه 20 بهمن 1400 زمان : 20:20

با توجه به تحریم های اخیر و همچنین بالا بودن قیمت محصولات شوینده خارجی، راه اندازی و تهیه تجهیزات خط تولید مواد شوینده به یکی از مهم ترین بخش های صنعت تبدیل شده است.

محصولات بهداشتی مانند شوینده ها، همواره از مهم ترین موادی به شمار می روند که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرد و این روزها به علت همه گیری ویروس کرونا اهمیت بیشتری پیدا کرده اند.

در مسیر تولید مواد شوینده فرآیند های مختلفی انجام می گیرد که هر کدام از آن ها به دستگاه های مختلف و همچنین دانش تخصصی نیاز دارد. یکی از مهم ترین دستگاه ها در این زمینه، پرکن مایعات شوینده می باشد که بد نیست در ادامه با آن آشنا شوید.

بازدید : 249
دوشنبه 11 بهمن 1400 زمان : 18:21

هنگامی که نابالانسی در فن های صنعتی و روتورها اتفاق می افتد، واحدهای تولیدی برای حل این مشکلات باید روتور و پروانه جدید تهیه کنند یا اینکه این قطعات را به شرکت مربوطه ارسال کنند. ما در ادامه برای صرفه جویی در هزینه ها، زمان و صرف مدت زمان بالا جهت تهیه آن و عدم امکان بالانس صحیح در کارگاه، راهکارهای را بیان کردیم که می توانید از خدمات بالانس در محل استفاده کنید.

چه عاملی باعث نابالانسی پروانه ها می شود؟

پروانه ها در تمام صنایع برای انتقال هوا و گازها به منظور تهویه و خنک کردن ساختمان ها و ماشین آلات استفاده می شوند. مشکلی که در برخی موارد ممکن است رخ دهد، این است که پروانه ها از تعادل خارج می شوند. یک پروانه نامتعادل می تواند بازده عملیاتی سیستم تهویه را کاهش دهد و در نهایت از کار بیفتد و باعث ایجاد دوره های پرهزینه خاموش شدن در حین حل این مشکل شود. بنابراین، درک نحوه تشخیص هر گونه مشکل پروانه نامتعادل و نحوه جلوگیری یا اصلاح مشکل بسیار مهم است.

علائم هشدار دهنده نابالانسی در قطعات صنعتی چیست؟

هنگامی که قطعات و فن های صنعتی از تعادل خارج می شود، علائم هشدار دهنده ای که باید به دنبال آنها باشید عبارتند از:

سطوح ارتعاش و نویز بالا
مصرف انرژی بالا به دلیل عدم تعادل (بار اضافی بر یاتاقان ها)
افزایش دما در بلبرینگ
تجمع مواد خارجی روی سطوح پروانه
ترک بر روی پروانه به دلیل استرس و خستگی فلز
سایش و آسیب بلبرینگ
وضعیت سیستم محرک یعنی ساییدگی و پارگی قرقره ها/تسمه ها
ناهماهنگی شفت و درایو

بازدید : 501
دوشنبه 11 بهمن 1400 زمان : 18:21

از دیرباز خشک کردن میوه ها و سبزیجات بین ایرانی ها برای در امان ماندن و جلویگری از فاسد شدن و نگه داری به طولانی مدت مرسوم بوده است. و امروزه نیز با رشد علم و فن آوری دستگاه هایی ساخته شده اند با عنوان دستگاه خشک کن ،که مناسب برای خشک کردن انواع میوه ها و سبزیجات است و کار خشک کردن برای باغبانان و دوستداران محصولات خشکباری را آسان نموده است.

معرفی دستگاه خشک کن

دستگاه خشک کن دستگاهی است که برای خشک کردن انواع میوه ها و سبزیجات ساخته شده است . دستگاه خشک کن در اندازه و سایز های مختلفی وجود دارد که دستگاه ها با سایز کوچک برای مصارف خانگی که دستگاه خشک کن خانگی نامیده می شود و دستگاه با سایز بزرگ که مناسب استفاده در کارخانجات و کارگاه میوه خشک کنی است نیز با نام دستگاه خشک کن صنعتی شناخته می شوند.

انواع دستگاه های خشک کن

خانگی : دستگاه خشک کن خانگی تنها در خانه مورد استفاده قرار می گیرد. و میزان مصرف انرژی آن کم است – ابعاد کوچک تری دارد – جهت رفع نیاز های روزانه و خانگی ساخته شده – همانند دیگر لوازم خانگی می توانید در آشپزخانه گذاشته و استفاده کنید.

نیمه صنعتی : این دستگاه ها مناسب برای کارگاه های تولیدی می باشد – دارای ابعاد بزرگتری است ظرفیت نسبتا بالایی دارد- به عنوان مثال دستگاه خشک کن کابینی و دوکابینی جز دستگاه های نیمه صنعتی هستند.

صنعتی : دستگاه خشک کن صنعتی نیز برای استفاده در کارخانجات خشک کن و محصولات خشکباری کاربرد دارد کارکرد دستگاه به صورت اتوماتیک است . و مانند دستگاه های کانتینیوس و تونلی ، که هر دو جز دستگاه های خشک کن صنعتی می باشند.

بازدید : 341
چهارشنبه 17 دی 1399 زمان : 11:19

کمپرسور اسکرو :

نوعی کمپرسور اسکرو جابجایی مثبت است که از مکانیزم روتاری (دورانی) برای متراکم کردن گاز استفاده می‌کند. کمپرسورهای باد اسکرو معمولا در جایی که نیاز به حجم هوای متراکم زیادی باشد و کمپرسورهای پیستونی جوابگوی این نیاز نباشد استفاده می‌شود.
از آنجایی که عمل مکش و دهش در این نوع کمپرسور یک عمل پیوسته‌است، برعکس کمپرسورهای پیستونی جریان دارای موج یا ضربه (Surge) نیست.
با چرخیدن روتورها دندانه‌ها در هم درگیر شده و محفظه ای را بین کمپرسور و روتورها ایجاد می‌کند. این چرخش حلزونی در محفظه باعث می‌شود گاز از طرف ساکشن یا ورودی وارد شود و به سمت فشرده سازی حرکت کند. این محفظه‌ها به دهانه ساکشن متصل هستند و از طریق پورت‌هایی به محفظه‌های بزرگتری متصل می‌شوند آنگاه جریان گاز از دهانه عبور می‌کند.
طراحی کمپرسور اسکرو در برگیرنده مزایای ماشین‌های با جابه جایی مثبت و دوار است که استفاده از این نوع کمپرسور برای رنج گسترده‌ای از کاربری‌ها و فرایندهای گازی مناسب می‌سازد.

کمپرسور اسکرو

تعداد صفحات : 9

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 141
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1304
  • بازدید ماه : 1957
  • بازدید سال : 10793
  • بازدید کلی : 91216
  • کدهای اختصاصی