loading...

وبلاگ سایت پیام سرا

بازدید : 34
جمعه 3 شهريور 1402 زمان : 6:51

صندوق فروشگاهی یک دستگاه الکترونیکی یکپارچه متشکل از یک صفحه نمایش و یک کامپیوتر اختصاصی که از مادربرد صنعتی و پردازنده و هارد دیسک در یک بدنه تشکیل شده است و از سوی دیگرهمواره یک بارکد خوان و پرینتربه آن متصل هستند که در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها برای مدیریت و ثبت فروش استفاده می‌شود.

کاربردهای اصلی صندوق فروشگاهی عبارتند از:

افزایش سرعت خدمات/ ثبت و پردازش فروش/ مدیریت موجودی/ گزارش‌دهی / مدیریت پرسنل و کارکنان

بازدید : 423
4 شهريور 1401 زمان : 14:40

چراغ ضد انفجار کورتم ، بررسی ویژگی‌ها و کاربردها

چراغ ضد انفجار کورتم از انواع چراغ‌هایی است که بر روی طراحی آن وقت زیادی گذاشته شده است. این چراغ‌ها از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند و از این طریق می‌توانند مقاومت بسیار بالایی را از خود به نمایش بگذارند. این چراغ‌ها دارای ویژگی‌های مختلفی هستند که توجه به آن‌ها در بین ضروری‌ترین موارد جای می‌گیرد. لازم به ذکر است که کاربرد این چراغ‌ها نیز بسیار گسترده بوده که در ادامه به صورت کامل‌تر آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم؛ پس تا انتها دنبال‌کننده ما باشید.

تنوع جنسی که می‌توانید در چراغ ضد انفجار کورتم مشاهده کنیددر این محصولات جنس‌ها و متریال‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند که هر کدام از آن‌ها می‌توانند عملکرد مخصوصی را از خود به نمایش بگذارند. همچنین هر یک از این متریالی که قصد داریم برای شما نام ببریم، در بخش‌های گوناگونی از این چراغ استفاده می‌شوند.

از جمله این متریال می‌توانیم به آلیاژ آلومینیوم، فولاد ضد زنگ، پلی استر و پلاستیک اشاره داشته باشیم. به کار گرفتن آلومینیوم باعث می‌شود تا محصول از استحکام بالایی برخوردار شود و در برابر عوامل مختلف از خود مقاومت بالایی را به نمایش بگذارد. از این رو می‌توانیم اینطور بیان کنیم که مهم‌ترین متریالی که در این چراغ‌ها مورد بهره‌وری قرار می‌گیرند، همین گزینه است.

بازدید : 130
31 فروردين 1401 زمان : 13:45

تا به حال چقدر برای زیبایی بیشتر دکوراسیون منزل خود تلاش کرده­اید؟ آیا مطابق هزینه­ای که کردید، زیبایی و جذابیت را در محیط دریافت کردید؟ به دنبال محصولی که مدیتیشن را ساده کند می­گردید؟ دوست دارید راه چاره برای خالی شدن ذهن از مشکلات را بیاموزید؟ به نظرتان درمان بیماری­ها با آوا درمانی چطور است؟

شاید فکر کنید که قرار است محصول عجیب غریبی را به شما معرفی کنیم؛ چراکه هیچ محصول دیگری جوابگوی نیازهایی که در ابتدا مطرح کردیم نیست. محصولی که قصد معرفی آن را داریم از 10 قرن قبل در شرق مورد استفاده قرار می­گرفت؛ چینیان باستان این محصول را مقدس دانسته و آن را در معابد نگهداری می­کنند. به نظرتان این محصول چیست؟ محصولی که هم دکوراسیون را زیباتر می­کند، هم کمکی است به درمان بیماری­های جسمی و هم به آرامش و درمان آشفتگی ذهن کمک می­کند. نوع اصلی این محصول از 7 فلز مختلف ساخته می­شود و آلیاژی است از: طلا، نقره، مس، آهن، روی، قلع و سرب.

محصول عجیب و جذابی که قصد معرفی آن را داریم چیزی نیست جز کاسه تبتی یا همان کاسه آوازه خوان؛ در اصول فنگ شویی به استفاده از این کاسه تاکیدات ویژه­ای شده است. به صورت کاملاً خلاصه توضیحاتی را درباره این محصول بیان خواهیم کرد تا بهتر این کاسه را بشناسید. نگران نباشید! قرار نیست که بابت داشتن این محصول هزینه زیادی پرداخت کنید. کاسه تبتی طوری است که با هر سطح مالی می­توان آن را داشت؛ در ادامه بیشتر در اینباره سخن می­گوییم. اگر دوست دارید که یک نمونه باکیفیت کاسه تبتی ارزان را داشته باشید، گالری الیاهو بهترین گزینه برای شماست.

بازدید : 117
31 فروردين 1401 زمان : 13:35

استفاده از زیورآلات مختلف در دوران باستان و ماقبل تاریخ تا کنون رواج داشته است. جواهرات، سنگ‌های تزئینی و فلزات مختلف به عنوان پوشش‌ و نمادهای مختلف به کار گرفته می‌شدند. در حوزۀ طلا و جواهرات با انواع مختلفی از طرح‌ها و نمادها روبرو هستیم. شیوۀ استفاده و کاربرد آن‌ها نیز بسیار متفاوت هستند. این روزها تقریباً برای هر قسمتی از بدن، نوعی جواهر طراحی شده است. در بین همۀ آن‌ها، دستبندها از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. مردان و زنان بسیاری از دستبندها و النگوها استفاده می‌کنند. دستبند طلا زنانه ظریف هم که جای خود دارد. در این مقاله به بررسی اجمالی تاریخچه فلسفۀ استفاده از دستبندها پرداخته‌ایم.

بازدید : 154
سه شنبه 2 فروردين 1401 زمان : 15:26

دلایل ابتلا به سرطان بسیار گوناگون‌اند و در همه موارد نمی‌توان از ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد. پژوهش‌های علمی، اما نشان می‌دهند که می‌توان در شماری از موارد با راه‌های پیشگیرانه میزان خطر ابتلا به سرطان را کاهش داد.

خودداری از مصرف دخانیات

تحقیقات گوناگون نشان می‌دهند، سیگار کشیدن و استعمال دخانیات نه تنها خطر ابتلا به سرطان ریه را بالا می‌برد، بلکه زمینه را برای ابتلا به انواع دیگر سرطان از جمله سرطان معده، دهان، حلق، مری، لوزالمعده، مثانه و کلیه فراهم می‌سازد. از این رو سیگار نکشید، از تنباکوی جویدنی یا استنشاق توتون پرهیز کنید و در محیطی عاری از دود سیگار کار و زندگی کنید. ترک دخانیات از احتمال ابتلا به سرطان می‌کاهد.

بازدید : 200
يکشنبه 15 اسفند 1400 زمان : 20:55

برای رشد کسب و کارهای فعال در صنعت ساختمان

تک تیرانداز کسی است که استراتژی یک ماموریت را تعیین میکند. او به ازای هر تیری که می زند در حال هدایت تیم خود به سمت همان هدفی است که میخواهد.
وظیفه ی اصلی تک تیر انداز کسب و کار، کارکردن و کسب درآمد نیست بلکه وظیفه ی او تعیین استراتژی برای یک تیم است. او به خوبی می داند که هر تصمیم او و هر شلیکی که میکند چه تاثیری بر سرنوشت تیم پشت سرش خواهد داشت.

بازدید : 383
يکشنبه 8 اسفند 1400 زمان : 19:29

در این مقاله قصد داریم به تمام نکات مهمی که قبل از خرید این دو محصول نیاز دارید، بپردازیم. تا اطلاعات لازم و کافی را برای انتخاب مدلی که از نظر سبک طراحی با دکور شما هارمونی کامل را داشته باشد و از نظر قیمتی به بودجه شما نزدیک باشد را بدست آورید و درنهایت از خرید خود رضایت کامل را داشته باشید.

بازدید : 177
دوشنبه 2 اسفند 1400 زمان : 16:24

راهنمای دریافت مهمترین اخبار روز مازندران

مهمترین اخبار مازندران از کدام سایت منتشر می شود؟ با جاذبه های گردشگری استان مازندران، اخبار و حواشی مربوط به آن آشنایی کافی دارید؟ اخبار سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی استان مازندران در چه سایتی قرار می گیرد؟ استان مازندران به مرکزیت شهر ساری یکی از زیباترین و پرجمعیت ترین مناطق کشور ایران را به خود اختصاص داده است. با توجه به اینکه استان مازندران یکی از استان های پر رفت و آمد کشور به حساب می آید، بنابراین اتفاقات و اخبار مربوط به این استان از اهمیت زیادی برخوردار است. در ادامه قصد داریم به معرفی یکی از بهترین پایگاه خبری استان مازندران بپردازیم و اطلاعات مفیدی را در مورد آن ارائه دهیم. اگر شما جزو افراد علاقه مند به دریافت آخرین اخبار مازندران هستید، لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بازدید : 508
شنبه 30 بهمن 1400 زمان : 19:17

در این مقاله قصد داریم به ارائه یک سری اکسسوری کابینت که کاربرد فراوانی در افزایش فضای کابینت دارند، بپردازیم. ما اکسسوری های جالب توجهی را برای کابینت آشپزخانه شما معرفی خواهیم کرد که پیشنهاد می کنیم آنها را از دست ندهید.

علاوه بر اکسسوری های ضروری آشپزخانه که برای شما به نمایش گذاشته ایم، چهار پایه کابینت را نیز به کارهای خود اضافه نموده ایم. شاید این سوال برایتان پیش آید که اکسسوری کابینت چیست؟ در واقع یکی از اهداف اصلی در بازسازی آشپزخانه، افزایش فضای کابینت با اکسسوری می باشد. زیرا انجام این کار، دسترسی شما به وسایل مورد نیاز اولیه، یافتن سریع و عدم نیاز به جابجایی مکرر آنها را به دنبال خواهد داشت تا شما بتوانید به خوبی بر روی پخت غذاهای خوشمزه تمرکز نمایید.

تحقیقات ما بیشتر در رابطه با استفاده مردم از آشپزخانه در زمان های گذشته، حال و آینده بوده تا بتوانیم ضروری ترین و محبوب ترین اکسسوری کابینت را ارائه نماییم. بنابراین شما می توانید برای سفارش دهی، انواع مختلف آن را مورد بررسی قرار دهید.

امروزه در آشپزخانه ها مکان مشخصی به عنوان انبار جهت نگهداری شیشه‌ ها، قوطی ها، ادویه جات و دیگر کالاهای خشک در نظر گرفته می ‌شود که کاربرد زیادی در ذخیره سازی فضا دارند. در ادامه انواع مختلفی از سبک ‌های اکسسوری کابینت آشپزخانه را معرفی می نماییم.

بازدید : 198
شنبه 30 بهمن 1400 زمان : 17:40

چه چیزی باعث می‌شود صنعت مد یکی از صنایع پول ساز در جهان باشد؟ هرکسی در هر طبقه‌ی اجتماعی و اقتصادی به مد نیاز دارد. لباسی که می‌پوشید، آرایش و تزئیناتی که استفاده می‌کنید همواره توجه افراد را به خود جلب می‌کند. در واقع ویژگی‌های ظاهری شما معرف شخصیت شماست. اینکه از چه نوع پوششی استفاده می‌کنید، چه کفشی به پا دارید و حتی چه ساعت مچی در دست کرده‌اید می‌تواند اطلاعاتی زیادی از شما به سایرین بدهد.

در واقع زمانی که تصمیم به خرید ساعت مچی می‌گیرید، چه آنلاین و جه با مراجعه به فروشگاهی معتبر همانند گالری می نت خودآگاه یا ناخودآگاه ویژگی‌های شخصیتی شما در انتخابتان نقش مهمی ایفا می‌کند گالری ما در این مطلب سعی دارد بخش‌هایی از ویژگی‌ها و ابعاد روان‌شناختی ساعت‌ها را بررسی کند.

تعداد صفحات : 9

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 31
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 51
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 217
  • بازدید ماه : 2151
  • بازدید سال : 8496
  • بازدید کلی : 88919
  • کدهای اختصاصی