loading...

وبلاگ سایت پیام سرا

جهت خرید اکانت قانونی بازیهای پلی استیشن ۴ و ۵ به سایت فروشگاه گیم پردایس به آدرس www.gpgaming.ir مراجعه فرمایید

بازدید : 663
پنجشنبه 29 مهر 1400 زمان : 11:57

در سال های اخیر گیمر ها شاهد افزایش بسیار زیاد قیمت بازی ها هستند؛ به طوری که با توجه به وضعیت تورم و قیمت روز افزون دلار در کشورمان، هزینه خرید بازی روز به روز افزایش می یابد.

با این حال، روش های بسیاری نیز موجود اند که افراد را قادر می سازند با صرف هزینه کمتر و به صرفه تر، صاحب بازی پلی استیشن شوند. شاید تا کنون نام روشی که در ادامه راجب آن صحبت خواهیم کرد را شنیده باشید!

استفاده از اکانت های ظرفیتی، از جمله روش هایی است که بازی ها را به صورت ارزان قیمت، در اختیار اشخاص متقاضی می گذارد.

شما را دعوت می کنیم که با سایت فروشگاه گیم پردایس همراه باشید تا اطلاعات مفیدی درباره اکانت های ظریفیتی و چگونگی استفاده از آن ها کسب نمایید.

در حقیقت، اکانت های ظرفیتی بر خواسته از امکان اشتراک گذاری بازی و گیم های پلی استیشن 4 است. هنوز مشخص نیست که چرا فروشندگان این نام را برای این خدمات گذاشته اند.

ممکن است برایتان سوال باشد که این کار غیر قانون نیست؟ باید در پاسخ به شما بگویم که خیر. این اکانت ها به هیچ وجه غیر قانونی نیستند اما ظرفیت 1 به نحوی دور زدن قوانین شرکت سونی به حساب می آید.

اگر مطالب فوق برایتان گنگ و بی معنی بود، موردی ندارد و طبیعی است. برای بهتر متوجه شدن داستان اکانت های ظرفیتی، ابتدا باید با اشتراک گذاری گیم ها روی پلی استیشن 4 آشنا شوید و شرایط آن را مطالعه کنید.

گاهی اوقات پیش می آید که اعضای یک خانواده یا دوستان نزدیک، هر کدام کنسول بازی اختصاصی خود را داشته باشند؛ برای نمونه می توان دو دوست را مثال زد که بنا به دلایلی از هم دور شده اند اما هم چنان برای پر کردن اوقات فراغت خود، می خواند یک گیم را با همدیگر بازی کنند.

اکانت قانونی بازی PS5

از نظر آن ها چندان منطقی نیست که یک بازی خاص را دوبار خریداری کنند. آن ها با این که بعد مسافت مانع از این می شود که دیسک بازی را با هم به اشتراک بگذارد، می توانند از طریق بازی های دیجیتالی از یک گیم اشتراکا استفاده کنند.

از طرف دیگر، در پلی استیشن 4 می شود از یک اکانت قانونی بازی PS4 در کنسول های مختلف استفاده کرد. اما لازم است که یک کنسول را بع عنوان کنسول مادر یا اصلی انتخاب نمود

سوال این جا است که ارتباط میان دو موضوع فوق چیست؟! چطور سونی این امکان را برای مخاطبان خود ایجاد کرده که یک بازی در دو کنسول اجرا شود؟ پاسخ سوالات را به وسیله یک مثال در ادامه خواهیم گفت.

اکانت های ظرفیتی 2 و 3 چیست؟

تصور کنید که دو دوست به نام های دریا و میلاد، هر دو در اتاق هایشان کنسول پلی استیشن 5 را دارند که به دلیل نداشتن گیم، بلا استفاده مانده اند و هزینه زیاد و مشکلات مالی اجازه خرید بازی فیزیک را به آن ها نمی دهد.

دریا با خریدن یک گیفت کارت و شارژ نمودن آن، به صورت دیجیتال بازی مورد علاقه هردویشان را می خرد. برای این که میلاد نیز بتواند از بازی دریا استفاده کند و هزینه نیز برای دریا نصف شود، تنها کافی است که میلاد نام کاربری و رمز عبور دریا را در اختیار داشته باشد.

پس از آن، میلاد با کنسول خود و به وسیله نام کاربری و پسورد وارد اکانت قانونی بازی PS5 دریا می شود و پلی استیشن خودش را به عنوان اکانت اصلی تنظیم می کند.

در این حالت می تواند از تمامی بازی هایی که در اکانت دریا هستند استفاده کند. بازی های فیزیکی نیز از این مجموعه مستثنا نیستند.

حال، میلاد با خارج شدن از اکانت دریا و با بهره گیری از اکانت خودش می تواند به راحتی از بازی های دیجیتالی که به وسیله اکانت دریا خریداری شده اند، استفاده کند.

تنها نکته ای که باید به آن توجه شود این است که در هنگام بازی، دریا باید آنلاین باشد تا همگام سازی و لایسنس توسط سونی بررسی و انجام شود. دریا نیز مجبور است فقط با اکانت خودش بازی کند.

الان بهتر متوجه منظورم خواهید شد هنگامی که می گویم میلاد که به بازی ها دسترسی دارد به عنوان ظرفیت 2 شناخته می شود و دریا که باید همیشه آنلاین باشد، ظرفیت 3 به شمار می رود.

وبسایت های فروش بازی پلی استیشن 4 از این روش برای فروش گیم ها استفاده می کنند. بدیهی است که قیمت ظرفیت 2 از ظرفیت 3 گران تر خواهد بود و کسانی که این ظرفیت ها را می خرند دقیقا نقش دریا و میلاد را ایفا خواهند کرد.

این فرایند بسیار راحت و کم زمان است. به طوری که شما پس از خرید یک اکانت ظرفیتی از یک سایت معتبر، پسورد و یوزرنیم را دریافت می کنید. بعد از آن نیز بسته به این که اکانت ظرفیتی شما 2 باشد یا 3، می توانید با خروج از آن اکانت به صورت آفلاین بازی کرده یا در آن اکانت بمانید و همیشه آنلاین به بازی بپردازید.

فروشنده ها، معمولا به طور گروهی یک بازی را به صورت فیزیکی خریداری می کنند و این گونه بازی را در اختیار دیگر صاحبان پلی استیشن می گذارند. البته خودتان نیز می توانید با دوستانتان، از این شیوه استفاده کنید.

اکانت قانونی بازی PS4

اکانت ظرفیتی 1 چیست؟

اکنون نوبت به اکانت ظرفیتی 1 رسیده است. روش کار این اکانت با اکانت های 2 و 3 متفاوت است.

در واقع، در اکانت ظرفیتی 1 با استفاده از قابلیت و گزینه Share بازی های پلی استیشن 4 صاحب بازی می شوید. اما هیچ فروشنده ای این روش را تضمین نمی کند.

چرا که ممکن است هزینه ای که صرف می کنید، بی نتیجه باشد. در این روش شما پس از دریافت اکانت مورد نظر از فروشگاه، مدت بسیار محدودی وقت دارید که بازی ها را قبل متوجه شدن سونی و فرایند لایسنس آن دانلود کنید.

بعد از این عمل کنسول باید کاملا آفلاین شود. ممکن است که در صورت متوجه شدن سونی، به محض آنلاین شدن، بازی از اکانتتان حذف شده و جریمه های سنگینی شمل حالتان شود.

جهت خرید اکانت قانونی بازیهای پلی استیشن ۴ و ۵ به سایت فروشگاه گیم پردایس به آدرس www.gpgaming.ir مراجعه فرمایید

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 9

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 72
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 171
  • بازدید ماه : 2356
  • بازدید سال : 11192
  • بازدید کلی : 91615
  • کدهای اختصاصی