loading...

وبلاگ سایت پیام سرا

بهترین شرکت رولپلاک سنگ نمای بیرونی ساختمان و بهترین کیفیت انجام می دهد خدمات ما با طناب بدون داربست در استان تهران و البرز کرج

بازدید : 94
شنبه 28 آبان 1401 زمان : 1:02

پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان برای بالا بردن ایمنی ساختمان و خصوصا ساختمان های قدیمی انجام می شود. امروزه این موضوع به شدت حائز اهمیت است.

مقدمه
پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان به منظور جلوگیری از ریزش سنگ صورت می گیرد. همانطور که می دانید سالانه شاهد ریزش سنگ ساختمان های بلند و وارد شدن خسارات مالی و تلفات جانی به افراد هستیم. بنابراین چه بهتر که قبل از وقوع چنین حادثه ای به فکر پیشگیری باشیم.

پیچ رولپلاک نمای ساختمان توسط افرادی باتجربه و متخصص صورت می گیرد و از حساسیت های خاص خودش برخوردار است. به همین منظور تصمیم داریم تا در ادامه شما را با اهمیت این موضوع آشنا کنیم.


پیچ و رولپلاک سنگ باید در چه زمانی انجام شود؟
پیچ و رولپلاک سنگ در تهران معمولا زمانی انجام می شود که هنوز سنگ های ساختمان از جای خود خارج نشده اند. در حقیقت بهترین زمان برای انجام این کار زمانی است که هنوز نمای سنگی ساختمان سالم است. اما در صورتی که شاهد ریزش یک یا چند سنگ از نمای ساختمان شدید، باید حتما نسبت به پیچ و رولپلاک سنگ نما اقدام کنید. اصلی ترین آسیب هایی که به نمای ساختمان ها وارد می شود، در فصول سرد سال است. بارندگی ها شدید، طوفان، زلزله و... همگی از جمله عواملی هستند که باعث تخریب بخشی از نمای ساختمان می شوند. به همین علت لازم است تا قبل از بروز حادثه پیچ رولپلاک نمای ساختمان انجام شود تا هم به نمای ساختمان آسیبی وارد نشود و هم از خطرات احتمالی جلوگیری شود.

بهترین شرکت رولپلاک سنگ نمای بیرونی ساختمان و بهترین کیفیت انجام می دهد خدمات ما با طناب بدون داربست در استان تهران و البرز کرج و تمام شهر ها خدمات نما انجام می دهد ما برای شما اطمینان میدهیم از کیفیت کار و امنیت کار و روش کار برتری رو داریم تمامی خدمات بدون واسطه انجام میشود.که با طناب و بدون نیاز به طناب انجام میشود : تلفن 02122829338

با استفاده از چه پیچ هایی سنگ ساختمان ها فیکس می شوند؟
شاید بپرسید پیچ و رولپلاک سنگ از چه جنسی است و آیا از مقاومت کافی برخوردار است؟ در حقیقت باید بگوییم تنوع پیچ هایی که برای نمای ساختمان استفاده می شوند چندان زیاد نیست. چرا که پیچ هایی که برای نمای ساختمان استفاده می شوند، مخصوص هستند و باید از یک سری ویژگی های مهم برخوردار باشند. این ویژگی ها شامل موارد زیر می شوند:
حتما دارای روکش گالوانیزه گرم باشد تا در برابر شرایط جوی مقاومت و پایداری خودش را از دست ندهد.
در برابر سخت کاری و چکش خواری مقاومت بالایی داشته باشد.
تمام رزوه باشد که برای بسته شدن روی سنگ ها با ضخامت مختلف مقاومت داشته باشد.
از مقاومت کششی بالایی برخوردار باشد تا سنگینی وزن سنگ نما را متحمل شود.
چهارسو باشد و به خوبی سفت شود.

پیچ و رولپلاک سنگ نما چگونه انجام می شود؟
پیچ و رولپلاک سنگ نما توسط راپل کاران ماهر و با تجربه انجام می شود. این افراد به خوبی آموزش های لازم را دیده اند و به روش های مختلفی پیچ رولپلاک سنگ نما در کرج و انواع خدمات نماشویی در تهران را انجام می دهند. به طور کلی پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان به دو شیوه مختلف انجام می شود. پیچ کردن سنگ ساختمان با استفاده از طناب که به صورت راپل کاری است. همچنین پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با استفاده از داربست. البته خوب است تا بدانید امروزه برای کاهش هزینه ها راپل کاران با استفاده از طناب و کاملا ایمن این اقدام را انجام می دهند. در این صورت در بسیاری از هزینه ها از جمله هزینه کرایه و نصب داربست صرفه جویی می شود. راپل کاران علاوه بر این کار، خدمات نماشویی ساختمان با طناب را نیز انجام می دهند.
هزینه پیچ و رولپلاک برای نمای ساختمان چگونه محاسبه می شود؟

آیا می دانید هزینه پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج و تهران چگونه محاسبه می شود؟ به طور کلی هزینه مربوطه به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از مهمترین فاکتورهای موثر بر هزینه، متراژ نمای ساختمان است. همچنین حجم و ابعاد سنگ نمای ساختمان از جمله مواردی است که بر هزینه آن تاثیر می گذارد. بنابراین برای برآورد قیمت باید با کارشناسان شرکت ارتباط بگیرید.

تاثیر شستشوی نمای ساختمان در ظاهر ساختمان ها
پس از پیچ و رولپلاک سنگ یکی دیگر از اقداماتی که به جهت زیبایی ساختمان ها انجام می شود، نماشویی ساختمان است. نماشویی با طناب مانند پیچ و رولپلاک نمای ساختمان یک امر بسیار رایج است. در نماشویی شستشوی نمای آجری، شستشوی پنجره ساختمان، شستشوی نما بدون داربست و... نیز انجام می شود.
شستشوی نما با طناب جزو دیگر خدماتی است که شما می توانید از شرکت نماشور با هزینه مناسب دریافت کنید. خدمات نماشویی در کرج و نماشویی در تهران توسط شرکت نماشور به خوبی و با کیفیت بالا انجام می شود. برای شستشوی نمای ساختمان از روش های مختلفی استفاده می شود که همی این روش ها کاملا متناسب با جنس سنگ و نمای ساختمان هستند. واتر سندبلاست آجر و واترجت سنگ نما دو روش مختلفی هستند که با استفاده از آنها نمای ساختمان ها شسته و تمیز می شوند. بنابراین شما می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. هم پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان و هم شستشوی نمای ساختمان را انجام دهید. بدین ترتیب طی این اقدام شما هم ایمنی ساختمان را بالا بردید و هم به زیبایی و نظافت آن رسیدگی کردید.

کلام آخر
در این بخش شما را با اهمیت پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان و همچنین شستشوی نمای ساختمان آشنا کردیم. پیچ و رولپلاک با هدف بالا بردن امنیت و ایمنی ساختمان انجام می شود. شستشوی نما نیز با هدف نظافت و رسیدگی به زیبایی ساختمان صورت می گیرد. شما می توانید برای پیچ و رولپلاک سنگ نما و نماشویی ساختمان در تهران و کرج به سایت نماشو مراجعه کنید و بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت دریافت کنید.

*****************************************

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 9

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 47
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 75
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 357
  • بازدید ماه : 2542
  • بازدید سال : 11378
  • بازدید کلی : 91801
  • کدهای اختصاصی